
Reklamacje
Jeśli zamówiony towar ma wady klient ma prawo złożenia reklamacji. Prosimy jeżeli jest to możliwe przesłanie na nasz adres korespondencyjny lub email: sklep@rozanemarzenie.pl, informacji zatytułowanej - Reklamacja eSklep, z opisem sprawy.
Reklamacje należy przesyłać na adres:
RÓŻANE MARZENIE ILIYA PACHEV
93-011 Łódź, ul. Tuszyńska 1/4
Z dopiskiem: reklamacja eSklep
Koszty przesyłki reklamacyjnej ponosi Sprzedawca. O ile to możliwe do reklamowanego produktu prosimy o dołączenie dowodu zakupu (faktury). Sklep RozaneMarzenie.pl ustosunkuje się do reklamacji w przeciągu 14 dni od dnia zgłoszenia żądania.
Zwroty
Na zwrot towaru bez podania przyczyny - mają Państwo 14 dni od dnia jego otrzymania!
Jeżeli postanawiają Państwo zwrócić towar, prosimy o ile to możliwe poinformowanie nas o sprawie, przesyłając nasz adres korespondencyjny lub email: sklep@rozanemarzenie.pl, informacji zatytułowanej - Zwrot eSklep, z opisem sprawy.
Przesyłkę prosimy wysyłać na adres:
Adresat: RÓŻANE MARZENIE ILIYA PACHEV
adres do zwrotu: 93-011 Łódź, ul. Tuszyńska 1/4
z dopiskiem "ZWROT"
W przypadku, gdy Towar jest zgodny z umową i Klient chce skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy Klient wysyła paczkę na koszt własny. O ile to możliwe do zwrotu produktu prosimy o dołączenie dowodu zakupu (faktury).
Zwrot należności
Zwracamy równowartość ceny towaru oraz koszty doręczenia zamówionego towaru – do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie.
Zwrot pieniędzy zajmuje maksymalnie 10 dni od odnotowania przesyłki zwrotnej w naszym magazynie.
Forma zwrotu należności zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia.