Reklamacje i zwroty

Reklamacje

Jeśli zamówiony towar ma wady klient ma prawo złożenia reklamacji. Prosimy jeżeli jest to możliwe przesłanie na nasz adres korespondencyjny lub email: sklep@rozanemarzenie.pl, informacji zatytułowanej - Reklamacja eSklep, z opisem sprawy.

Reklamacje należy przesyłać na adres:

RÓŻANE MARZENIE ILIYA PACHEV

93-011 Łódź, ul. Tuszyńska 1/4

Z dopiskiem: reklamacja eSklep

Koszty przesyłki reklamacyjnej ponosi Sprzedawca. O ile to możliwe do reklamowanego produktu prosimy o dołączenie dowodu zakupu (faktury). Sklep RozaneMarzenie.pl ustosunkuje się do reklamacji w przeciągu 14 dni od dnia zgłoszenia żądania.

Zwroty

Na zwrot towaru bez podania przyczyny - mają Państwo 14 dni od dnia jego otrzymania!

Jeżeli postanawiają Państwo zwrócić towar, prosimy o ile to możliwe poinformowanie nas o sprawie, przesyłając  nasz adres korespondencyjny lub email: sklep@rozanemarzenie.pl, informacji zatytułowanej - Zwrot eSklep, z opisem sprawy.

Przesyłkę prosimy wysyłać na adres:

Adresat: RÓŻANE MARZENIE ILIYA PACHEV

adres do zwrotu: 93-011 Łódź, ul. Tuszyńska 1/4

z dopiskiem "ZWROT"

W przypadku, gdy Towar jest zgodny z umową i Klient chce skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy Klient wysyła paczkę na koszt własny. O ile to możliwe do zwrotu produktu prosimy o dołączenie dowodu zakupu (faktury).

Zwrot należności

Zwracamy równowartość ceny towaru oraz koszty doręczenia zamówionego towaru – do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie.

Zwrot pieniędzy zajmuje maksymalnie 10 dni od odnotowania przesyłki zwrotnej w naszym magazynie.
Forma zwrotu należności zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl